Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar consumenten
Consumenten / Naar zakelijk
Weergave in de check-out

Weergave in de check-out

Vermeld In3 in de check-out met het logo en de volgende omschrijving: in3 – in 3 keer betalen met 0% rente.

Zet in3 bij de bovenste 3 betaalopties

Zet in3 bij de bovenste 3 betaalopties

Plaats in3 bij de bovenste betaalopties. Dit zorgt voor herkenning en geeft extra vertrouwen naar je klanten toe. 

Vermelding homepage

Vermelding homepage

Als je de betaalopties vermeld op de homepage dan dien je het logo van In3 hieraan toe te voegen. Dit zorgt voor meer herkenbaarheid en een stijging van de conversie.

Vermeld:

Vermeld:

In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet In3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met In3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over In3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

 

Prijs per termijn (tip)

Prijs per termijn (tip)

Door klanten een gratis gespreid betaaloplossing te bieden, verhoog je direct de koopkracht van je klanten. Als je de prijs per termijn op de productpagina weergeeft verlaag je de koopdrempel aanzienlijk, verhoog je de conversie en ga je flink meer verkopen.

Selling points (tip)

Selling points (tip)

Je houdt online shoppers langer vast zodra zij weten dat de mogelijkheid er is om in termijnen te kunnen betalen. Vermeld in3 daarom op de homepage en op de productpagina bij de selling points.

Banners (tip)

Banners (tip)

Win direct het vertrouwen van je klanten door banners te plaatsen op de website. Maak een banner in je eigen huisstijl of gebruik de banners van in3. Door middel van opvallende banners weet je klant direct hoe er bij je webwinkel afgerekend kan worden. 

Social & e-mail (tip)

Social & e-mail (tip)

Breng je klanten op de hoogte dat je in3 aanbiedt via social media en e-mailmarketing. Doordat ze 3 salarisrondes over de aankoop kunnen doen verhoog je de kans aanzienlijk dat ze gaan afrekenen.