Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar consumenten
Consumenten / Naar zakelijk
Support

Support

Heb je hulp nodig of heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Bestellen met in3

  • Wat is in3
  • In3 is de betaaloplossing die absoluut niet mag ontbreken in jouw webshop. Wij geven je klanten 3 termijnen om de betaling te doen, zonder dat ze daar een cent extra voor betalen. Bekijk hier hoe het werkt

  • Hoe werkt in3?
  • Met in3 betalen klanten in 3 gelijke termijnen via iDEAL. Bekijk hier de uitleg.

  • Is in3 ook in het buitenland actief?
  • Momenteel is in3 alleen actief in Nederland maar wij hebben wel grote ambities om naar andere landen uit te rollen. Het eerstvolgende land waar in3 actief zal zijn is: België.

Tarieven & voorwaarden

  • Wat zijn de tarieven om in3 aan te bieden?
  • De tarieven zijn afhankelijk per webwinkel en per branche. Per succesvolle transactie rekenen wij een succes-fee, verder betaal je geen extra kosten! Vraag hier direct meer informatie aan.

  • Betaal ik maandelijkse- of aansluitkosten?
  • Nee! Je bent niet gebonden aan een jaarcontract of een abonnement en je kan ieder moment in- en uitstappen.

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?
  • Vul het contactformulier in en wij sturen je zo snel mogelijk een overzicht van de mogelijkheden.

  • Hoe ontvang ik de overeenkomst?
  • Nadat de offerte akkoord is bevonden sturen we je het aanmeldpakket op. Na ontvangst leveren we direct de plug-in aan zodat we aan de slag kunnen.
  • Mag ik de kosten van in3 doorberekenen?
  • Nee, in3 wordt vrijgesteld van de vergunningsplicht omdat de kosten onbetekenend zijn en de betaling binnen 3 maanden gebeurt. Als er wel kosten in rekening gebracht worden aan de consument, dan zijn de kosten niet meer onbetekenend. Je bent als webwinkel dan niet vrijgesteld van de vergunningplicht en dient dus een vergunning aan te vragen bij de AFM. Daarnaast is het zo dat kosten in rekening brengen juist drempelverlagend werkt en dat willen we natuurlijk niet.

Logo’s en webwinkelinrichting

  • Waar vind ik de logo’s van in3?
  • De logo’s kan je terug vinden via deze link.

  • Waar vind ik voorbeeldteksten voor op mijn website?
  • Voorbeeldteksten kan je terug vinden via deze link.

  • Hoe voeg ik in3 toe op de productpagina?
  • Via deze link vind je instructies om in3 toe te voegen op de productpagina.

  • Ik wil nog meer conversie, wat kan ik doen?
  • Kijk op deze pagina hoe we samen meer omzet genereren voor jouw webwinkel.

Technisch

  • Hoe kan ik in3 toevoegen aan mijn webwinkel?
  • Het implementeren van in3 kan op elk gewenste manier en is voor iedere webwinkel mogelijk. Wij beschikken over een eigen API, verschillende plug-ins en werken samen met diverse payment service providers. Bekijk hier het overzicht.

Mijn klant

  • Wat gebeurt er als mijn klant niet op tijd betaalt?
  • Het hele traject helpen we je klant eraan herinneren om de betalingen op tijd te doen. Geheel kosteloos en met een klantvriendelijk en professioneel plan. Als er binnen 75 dagen nog geen betaling is ontvangen sturen wij het door naar onze incassopartner.

  • Kan mijn klant uitstel van betaling krijgen?
  • In speciale gevallen helpen we je klant graag verder. Je kan hiervoor het best een e-mail sturen naar: klantenservice@payin3.nl.

  • Waarom kan mijn klant geen bestelling plaatsen?
  • Voorafgaand aan de betaling doet in3 een gegevenscontrole. Dat de betaling niet lukt kan verschillende redenen hebben. We leggen dit de klant graag uit via de telefoon, via WhatsApp of per e-mail.

Orders beheren

  • Hoe geef ik een annulering of retour door?
  • Dit is afhankelijk van hoe je webshop met in3 is gekoppeld. Je maakt via je eigen systeem of die van je PSP'er een creditnota aan voor het bedrag dat daadwerkelijk retour is gekomen. Wij zorgen eventueel voor een terugbetaling aan de klant en verrekenen dit later met jouw webwinkel.

  • Krijgt mijn klant een aangepaste factuur?
  • Als er een retour of annulering bekend is binnen ons systeem brengen wij de klant hiervan op de hoogte.
  • Mijn klant heeft een verkeerd e-mailadres op gegeven.
  • Wij sturen alle betaaloverzichten per e-mail. Het is daarom belangrijk dat wij het juiste e-mailadres hebben. Is het e-mailadres niet juist opgegeven bij de bestelling of in de tussentijd gewijzigd? Stuur dan een bericht naar klantenservice@payin3.nl.

  • Mijn klant heeft al betaald, maar stuur vervolgens producten retour, hoe krijgt de klant het geld terug?
  • Je maakt via de manier waarmee je gekoppeld bent met In3 een creditnota aan voor het bedrag dat daadwerkelijk retour is gekomen. Wij zorgen eventueel voor een terugbetaling aan de klant en verrekenen dit eventueel later met jouw webwinkel.

  • Het adres van de klant voor levering is gewijzigd, kan ik dit wijzigen?
  • Dit is helaas niet mogelijk. Voorafgaand doen wij een gegevenscontrole en op basis van deze gegevens bepalen wij of we het betaalrisico voor deze order overnemen. Het adres is een van de gegevens waar wij een controle op uitvoeren. De overname is niet meer geldig als er op een alternatief afleveradres wordt geleverd.
  • Wat moet ik doen bij fraudeverdenking?
  • Ondanks de gegevenscontrole kunnen wij fraude helaas niet altijd voorkomen. Als je vermoedt dat het om een fraudeleuze bestelling gaat kan je het best zo snel mogelijk een e-mail sturen naar klantenservice@payin3.nl.

Betalingen

  • Wanneer krijg ik uitbetaald?
  • We betalen het bedrag gegarandeerd uit, afhankelijk van de optie die je kiest. We kunnen de factuur direct overnemen of alleen in gevallen wanneer er sprake is van non-betaling. Vraag hier de mogelijkheden aan.

  • Ik heb een betaling ontvangen die voor in3 is bestemd.
  • Je kan dan het best het bedrag doorstorten naar NL42INGB 0006 528 043 t.n.v. Stichting Beheer Ontvangsten Capayable o.v.v. het factuurnummer. We verwerken de betaling dan zo snel mogelijk.

  • Is de uitbetaling gegarandeerd?
  • Ja, wij betalen iedere geaccepteerde order gegarandeerd uit die voldoet aan de voorwaarden.

Contact opnemen

Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

E-mail: klantenservice@payin3.nl
Wij streven ernaar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te behandelen.

Telefonisch: 088 - 39 93 333
Maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00
Zaterdag & zondag gesloten.

WhatsApp: 06 - 135 327 75
WhatsApp gebruiken wij alleen om te appen, het wordt dus niet gebruikt om telefonisch contact te hebben.

Facebook
Via Facebook beantwoorden we je vragen graag. Daarnaast blijf je via Facebook altijd op de hoogte van kortingen, acties en nieuwe webwinkels.