Heb je hulp nodig of heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op!
In3 is de betaaloplossing die absoluut niet mag ontbreken in jouw webshop. Wij geven je klanten 3 termijnen om de betaling te doen, zonder dat ze daar een cent extra voor betalen. Bekijk hier hoe het werkt
Met in3 betalen klanten in 3 gelijke termijnen via iDEAL. Bekijk hier de uitleg.
Momenteel is in3 alleen actief in Nederland maar wij hebben wel grote ambities om naar andere landen uit te rollen. Het eerstvolgende land waar in3 actief zal zijn is: België.
De tarieven zijn afhankelijk per webwinkel en per branche. Per succesvolle transactie rekenen wij een succes-fee, verder betaal je geen extra kosten! Vraag hier direct meer informatie aan.
Nee! Je bent niet gebonden aan een jaarcontract of een abonnement en je kan ieder moment kosteloos in- en uitstappen. Je betaalt alleen per succesvolle transactie.
Vul het contactformulier in en wij sturen je zo snel mogelijk een overzicht van de mogelijkheden.
Vanuit de AFM (Autoriteit Financiële Markten) is het toegestaan om maximaal 0,25% van het bestelbedrag door te belasten. Dit zit als volgt: in3 wordt vrijgesteld van de vergunningsplicht omdat de kosten onbetekenend zijn en de betaling binnen 3 maanden gebeurt. Als er te veel kosten in rekening gebracht worden aan de consument, dan zijn de kosten niet meer onbetekenend. Je bent als webwinkel dan niet vrijgesteld van de vergunningplicht en dient dus een vergunning aan te vragen bij de AFM. Daarnaast is het zo dat kosten in rekening brengen juist drempelverhogend werkt en dat willen we natuurlijk niet.
Je ontvangt de zakelijke voorwaarden samen met de overeenkomst. Daarnaast updaten we de voorwaarden op de website. De meest recente versie vind je dan ook altijd hier: https://www.payin3.nl/nl/zakelijk/zakelijke-gebruiksvoorwaarden/
De logo’s kan je terug vinden via deze link.
Voorbeeldteksten kan je terug vinden via deze link.
Gespreid betalen is het meest effectief wanneer klanten vroeg op de hoogte zijn van de mogelijkheid. Door in3 mee te nemen in de marketing of op de productpagina kun je klanten in een vroeg stadium aanspreken. Kijk op deze pagina hoe we samen meer omzet genereren voor jouw webwinkel.
Het implementeren van in3 kan op elk gewenste manier en is voor iedere webwinkel mogelijk. Wij beschikken over een eigen API, verschillende plug-ins en werken samen met diverse payment service providers. Bekijk hier het overzicht.
Het hele traject helpen we je klant eraan herinneren om de betalingen op tijd te doen. Geheel kosteloos en met een klantvriendelijk en professioneel plan. Als er binnen 75 dagen nog geen betaling is ontvangen sturen wij het door naar onze incassopartner.
In speciale gevallen helpen we je klant graag verder. Je kan hiervoor het best een e-mail sturen naar: klantenservice@payin3.nl.
Voorafgaand aan de betaling doet in3 een gegevenscontrole. Dat de betaling niet lukt kan verschillende redenen hebben. We leggen dit de klant graag uit via de telefoon, via WhatsApp of per e-mail.
Dit is afhankelijk van hoe je webshop met in3 is gekoppeld. Je maakt via je eigen systeem of die van je PSP'er een creditnota aan voor het bedrag dat daadwerkelijk retour is gekomen. Wij zorgen eventueel voor een terugbetaling aan de klant en verrekenen dit later met jouw webwinkel.
Wij sturen alle betaaloverzichten per e-mail. Het is daarom belangrijk dat wij het juiste e-mailadres hebben. Is het e-mailadres niet juist opgegeven bij de bestelling of in de tussentijd gewijzigd? Stuur dan een bericht naar klantenservice@payin3.nl.
Je maakt via de manier waarmee je gekoppeld bent met in3 een creditnota aan voor het bedrag dat daadwerkelijk retour is gekomen. Wij zorgen eventueel voor een terugbetaling aan de klant en verrekenen dit eventueel later met jouw webwinkel.
Ondanks de gegevenscontrole kunnen wij fraude helaas niet altijd voorkomen. Als je vermoedt dat het om een fraudeleuze bestelling gaat kan je het best zo snel mogelijk een e-mail sturen naar klantenservice@payin3.nl.
We betalen het bedrag gegarandeerd uit, afhankelijk van de optie die je kiest. We kunnen de factuur direct overnemen of alleen in gevallen wanneer er sprake is van non-betaling. Vraag hier de mogelijkheden aan.
Je kan dan het best het bedrag doorstorten naar NL42INGB 0006 528 043 t.n.v. Stichting Beheer Ontvangsten Capayable o.v.v. het factuurnummer. We verwerken de betaling dan zo snel mogelijk.
Ja, wij betalen iedere geaccepteerde order gegarandeerd uit indien deze voldoet aan de voorwaarden.
Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op.
E-mail: klantenservice@payin3.nl
We doen ons best om je zo snel mogelijk te woord te staan.
Telefonisch: 088 - 39 93 333
Maandag tot vrijdag geopend van 9:00 tot 17:00
WhatsApp: 06 - 135 327 75
WhatsApp gebruiken wij alleen om te appen, het wordt dus niet gebruikt om telefonisch contact te hebben.
Facebook
Via Facebook beantwoorden we je vragen graag. Daarnaast blijf je via Facebook altijd op de hoogte van kortingen, acties en nieuwe webwinkels.
Adres
Meerenakkerweg 1A
5652AR Eindhoven
Nederland