Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar Consumenten
Consumenten / Naar Zakelijk
nl

4x Best Practice ervaring voor jouw klant

Om jouw klanten een onvergetelijke betaalervaring met in3 te laten ervaren zijn er aantal aanpassingen nodig. 

1. Check-out page

Zorg ervoor dat de titel van de betaalmethode als volgt weergeven wordt: IN3 – Betaal in 3 keer, 0% rente. Voeg daarnaast een toelichting toe bij aanvinken van de betaaloptie: Betaal nu 1/3 direct via iDEAL. De tweede en derde termijn betaal je binnen 30 en 60 dagen. 

2. Logo in3 in de footer

Plaats het logo van in3 bij de overige betaalopties in de footer van de homepage (indien van toepassing). Download hier het logo.

3. Uitleg in de FAQ

Stel extra informatie beschikbaar op de klantenservice / veel gestelde vragen pagina van de webshop. Kopieer onderstaande tekst (incl. een backlink naar www.payin3.nl):

In3 - in 3 keer betalen met 0% rente
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In 3 keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

4. Vermeld in3 op de productpagina (optioneel)

Breng klanten aan het begin van de customer journey op de hoogte dat het mogelijk is om in 3 delen te betalen en niet alleen pas op de afrekenpagina. Dit verhoogt het conversiepercentage en zorgt voor een stijging van het gemiddelde bestelbedrag. Vraag aan de webbouwer hiervoor naar de mogelijkheden!