Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar Consumenten
Consumenten / Naar Zakelijk
nl

in3 minuten: HUUS.nl

26 april 2021  |  Klantcase
in3 minuten: HUUS.nl

HUUS.nl een jong en snelgroeiend bedrijf, opgericht in 2018, verkoopt online verschillende meubels. Vlak na de oprichting werden er alleen tafelsetjes verkocht. Al snel werd het assortiment aangevuld met kasten, fauteuils, tafels en tv-meubels. De webshop heeft zich flink ontwikkeld en is uitgegroeid tot een volwaardige webshop met een hip en veelzijdig assortiment. De webshop straalt een warme huiselijke sfeer uit.

‘In 2019 zijn we gestart met in3, een ontzettend goede keuze. Zo bieden we voor elke klant een betaalmethode waar zij zich prettig bij voelen.’ Britt – HUUS.nl. De webshop werkte eerder al samen met andere achteraf betaalmethodes, zoals Afterpay. Maar het bedrijf was nog op zoek naar een betaaloplossing waar men in termijnen kan betalen. Het was belangrijk dat er zelf niet achter de betalingen aan moest worden gegaan, aangezien het bedrijf steeds groter werd. Via Google kwam de webshop bij in3 uit, waarna in3 via WooCommerce werd gekoppeld aan de webshop.

Wij geloven erin dat als je meerdere betaalmethoden biedt voor klanten dat er altijd wel eentje tussen zit die voor de klant geschikt is.’ Britt - HUUS.nl.

HUUS.nl geeft aan dat in3 meerdere voordelen biedt. Waaronder de extra betaalmethode die hierdoor aangeboden kan worden op de webshop. Daarnaast nemen klanten direct contact op met in3 over de betalingen en hoeft de webshop hier dus niks voor te doen. Tevens is het een voordeel dat klanten niet BKR worden geregistreerd.

‘Het is een ontzettend goede keuze geweest om de betaalmethode op onze productpagina te zetten inclusief wat de klant in welk termijn moet betalen als er voor een bepaald product wordt gekozen. We zien hierdoor een stijging in het aantal klanten dat betaalt met in3.’ Britt- HUUS.nl. Er wordt geschat dat momenteel ongeveer 10% van alle transacties via in3 loopt.

Verder is HUUS.nl druk bezig met nieuwe campagnes en andere ontwikkelingen, waaronder het verbeteren van de webshop, social media- en e-mailmarketing campagnes.

De webshop geeft aan dat ze in3 zeker zouden aanbevelen aan andere webshops. ‘Je hebt er zelf geen omkijken naar en je biedt diverse betaalmogelijkheden voor de (potentiële) klant.’ Britt – HUUS.nl.

Ook in3 aanbieden in jouw webshop? 

sales@payin3.nl

Deel dit bericht!

facebook share in3 linkedin share in3 twitter share in3