Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar Consumenten
Consumenten / Naar Zakelijk
nl

Tuinmeubels kopen op afbetaling zonder rente

Zoek je een loungeset, tuinset, tuinstoelen, tuintafel, parasol, vuurtafel of andere tuinmeubels dan helpen wij je hiermee verder. Sterker nog, we snappen dat de tuin er met dit weer piekfijn uit moet zien. Om ervoor te zorgen dat jij die extra zonnestralen in alle luxe mee kan pakken kun je bij onderstaande webwinkels je tuinmeubelen kopen in 3 termijnen zonder rente of BKR. Koop nu en spaar later! Reverse saving noemen we dat. Betaal de nieuwe tuinmeubels dan ook in drie salarisrondes met in3 zodat de aankoop geen aanslag is op jouw bankrekening. 

Tuinmeubelen koop je in 3 termijnen bij:

Retourneren van tuinmeubels op afbetaling

Retourneren van tuinmeubels op afbetaling

Mocht de nieuwe look toch niet bevallen dan kun je de tuinmeubels natuurlijk gewoon retourneren. Bij het kopen van tuinmeubels op afbetaling gelden dezelfde regels voor retourneren als bij directe betaalmethoden. Bekijk dus per winkel wat de retourvoorwaarden zijn zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Nadat alle producten opgehaald en ontvangen zijn door de webwinkel krijgen wij een seintje. Vervolgens zullen wij per direct de lopende termijnen stop zetten. Afhankelijk van de waarde van de retournering, krijg je de eerder betaalde termijnen binnen maximaal 5 werkdagen uitbetaald van ons. Zo koop je jouw nieuwe tuinset zonder problemen. 

Kijk verder dan Tuinmeubelen. Alle webshops met in3

Veelgestelde vragen

  • Hoe werkt gespreid betalen met in3?
  • Wanneer je in het betaaloverzicht van de webwinkel in3 kiest doen wij een supersnelle gegevenscontrole. Je weet binnen een seconde of je wel of niet geaccepteerd wordt voor het gekozen bedrag. In het geval van een goedkeuring krijg je het iDeal betaalscherm te zien waar je de eerste termijn direct kan betalen. Na succesvolle betaling van de eerste termijn wordt het product volgens afspraak met de webwinkel verstuurd naar jouw leveradres. 

    Termijn twee en drie volgen na 30 en 60 dagen. We sturen twee herinneringen per termijn via SMS en e-mail. Bij uitblijven van betaling sturen we ook nog één brief per post.

  • Wat doe ik als ik afgekeurd word?
  • Wanneer je een foutmelding te zien krijgt kun je hebt beste direct telefonisch of per whatsapp contact opnemen met onze klantenservice via 088 399 3333. In sommige gevallen kunnen we je nog handmatig goedkeuren! Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we je altijd meer inzicht geven in de afkeuring. 

  • Zitten er risico's aan het gebruik van in3?
  • Nee, geen kleine lettertjes of addertjes onder het gras. Je betaalt de volledige factuur binnen 60 dagen in drie gelijke, kosteloze termijnen zonder BKR registratie.