Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar Consumenten
Consumenten / Naar Zakelijk
nl

Laptop kopen op afbetaling zonder rente

Niemand houdt van wachten op zijn laptop. Of je nu een gaming laptop, een laptop voor school of een zakelijke laptop zoekt. Je wil er eentje die jou bij kan houden zodat niets je meer kan stoppen. Hier hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. In3 is er voor de mensen die niet graag in één keer hun salaris of studiefinanciering uitgeven. We bieden dan ook een service aan waardoor je een laptop kan afbetalen in 3 termijnen tegen 0% rente en zonder BKR-registraties. Zo is de aankoop van de nieuwe laptop geen aanslag op je bankrekening.

Een laptop koop je in 3 termijnen bij:

Retourneren van een laptop op afbetaling

Retourneren van een laptop op afbetaling

Bij het kopen van een laptop op afbetaling gelden dezelfde regels voor retourneren als bij directe betaalmethoden. Bekijk dus per winkel wat de retourvoorwaarden zijn zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Na het terug sturen van de complete laptop geeft de webwinkel ons een seintje. Vervolgens zullen wij per direct de lopende termijnen stop zetten. Afhankelijk van de waarde van de retournering, krijg je de eerder betaalde termijnen binnen maximaal 5 werkdagen uitbetaald van ons. Zo koop je een laptop in termijnen zonder problemen.

Kijk verder dan een laptop. Alle webshops met in3

Veelgestelde vragen

  • Hoe werkt gespreid betalen met in3?
  • Wanneer je in het betaaloverzicht van de webwinkel in3 kiest doen wij een supersnelle gegevenscontrole. Je weet binnen een seconde of je wel of niet geaccepteerd wordt voor het gekozen bedrag. In het geval van een goedkeuring krijg je het iDeal betaalscherm te zien waar je de eerste termijn direct kan betalen. Na succesvolle betaling van de eerste termijn wordt het product volgens afspraak met de webwinkel verstuurd naar jouw leveradres. 

    Termijn twee en drie volgen na 30 en 60 dagen. We sturen twee herinneringen per termijn via SMS en e-mail. Bij uitblijven van betaling sturen we ook nog één brief per post.

  • Wat doe ik als ik afgekeurd word?
  • Wanneer je een foutmelding te zien krijgt kun je hebt beste direct telefonisch of per whatsapp contact opnemen met onze klantenservice via 088 399 3333. In sommige gevallen kunnen we je nog handmatig goedkeuren! Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we je altijd meer inzicht geven in de afkeuring. 

  • Zitten er risico's aan het gebruik van in3?
  • Nee, geen kleine lettertjes of addertjes onder het gras. Je betaalt de volledige factuur binnen 60 dagen in drie gelijke, kosteloze termijnen zonder BKR registratie.