Klantenservice

Heb je hulp nodig of heb je een vraag? Wij helpen je graag verder! 
Geen resultaten

Veiligheid

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Je moet minimaal 18 jaar of ouder zijn om gebruik te kunnen maken van in3.

De volledige betalingsvoorwaarden van in3 kan je hier vinden.

Verwerkt in3 persoonsgegevens?

Ja, om onze service aan te bieden hebben we je persoonsgegevens nodig. In ons privacy statement vertellen we hier meer over.

Leveringen

Ik heb de hele bestelling retour gestuurd, wat nu?

Wanneer je de bestelling retour stuurt of annuleert wachten wij af tot de webshop ons de bevestiging tot creditering stuurt. Mocht het geld na 5 werkdagen nog niet op jouw rekening staan dan kan het zijn dat de webshop de credit nog niet bevestigd heeft. Neem in dit geval contact op met de webshop zodat ze de bevestiging doorsturen naar in3. We storten het geld terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Ik heb een deel van de bestelling retour gestuurd, wat nu?

In dit geval betaal je alleen voor de producten die je houdt, inclusief eventuele verzendkosten. Zodra je retour is verwerkt ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging. We brengen het bedrag altijd in mindering op de 3e termijnbetaling.

Als je meer hebt betaald dan de producten die je hebt gehouden, dan storten wij het teveel betaalde bedrag terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Heb je na een week nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de webshop om te vragen of je retour goed is aangekomen.

Ik wil de bestelling annuleren, wat moet ik doen?

In dit geval kan je het best contact opnemen met de winkel of webshop. De winkel of webshop zal vervolgens de annulering aan ons doorgeven en wij storten het door jouw betaalde bedrag terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Ik heb mijn product(en) niet ontvangen, wat kan ik doen?

Aangezien in3 een gespreid betaalmethode en geen achteraf betaalmethode is kunnen we geen uitstel van betaling bieden tot na ontvangst. Neem in eerste instantie contact op met de webshop om erachter te komen waarom je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Je kan anders altijd nog contact opnemen met in3.

Producten zijn beschadigd of wijken af van wat ik besteld heb...

In dit geval kan je het best contact opnemen met de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. Zij kunnen je hiermee verder helpen.

Wanneer wordt de bestelling geleverd?

In dit geval kan je het best contact opnemen met de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. Zij kunnen je hiermee verder helpen.

Betalingen

Ik wacht op een betaling van in3, wanneer kan ik dit verwachten?

We betalen het bedrag dat je betaald hebt, na bevestiging van retour/annulering door de webshop, binnen 5 werkdagen aan je terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Ik heb (een deel van) mijn bestelling retour gezonden, maar ontvang alsnog een herinnering. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat je retour gezonden artikelen nog niet verwerkt zijn bij de winkel of webshop op het moment dat wij een betaalherinnering sturen. Als de retour is verwerkt, stuurt de winkel of webshop hiervan een bevestiging. Als je niet alles retour hebt gestuurd krijg je van in3 een e-mail met hierin het aangepaste bedrag. Het retour bedrag wordt in mindering gebracht van de laatste termijn.

Kan ik een betalingsregeling treffen of uitstel van betaling krijgen voor een betaling aan in3?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Je dient het bedrag te betalen voor de gestelde datum(s).

Hoe kan ik het tweede en derde termijn betalen?

Voor elke termijnbetaling ontvang je een nieuwe betaallink per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je de e-mail verloren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Waarom krijg ik een herinnering als ik al betaald heb?
  1. Het verwerken van jouw betaling en het sturen van de betaalherinnering hebben elkaar gekruist. Het kan dus zijn dat je bijvoorbeeld gisteren een betaling hebt gedaan, maar dat deze nog niet is verwerkt. Je kunt in dit geval de betaalherinnering als niet verzonden beschouwen.
  2. Als je de betaling niet hebt gedaan via de iDEAL-link is het mogelijk dat je een afwijkend betaalkenmerk hebt gebruikt. Je kan dan contact opnemen met onze klantenservice
Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

Op het moment dat je de tweede termijn te laat betaalt, wordt je account geschorst en kun je geen nieuwe bestellingen plaatsen tot je de betaling hebt voldaan.

Op het moment dat je (zowel de tweede als) de derde termijn niet betaalt, wordt je dossier twee weken na het versturen van de WIK-mail overgedragen aan onze incassopartner ACCS.

Hiervoor mogen wettelijke incassokosten in rekening gebracht worden van 15% van het openstaande bedrag met een minimum van €40.

Ik heb geen betaaloverzicht ontvangen.
  1. De factuur is in je spambox terecht gekomen. Om dit een volgende keer te voorkomen adviseren wij je om onze e-mails te markeren als vertrouwd.
  2. Het is mogelijk dat er een typefout staat in je e-mailadres. Daarom is de factuur niet aangekomen, je kan het best contact opnemen met onze klantenservice.

Bestellen

Waarom krijg ik de melding dat ik niet met in3 kan betalen?

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een gegevenscontrole. Dat de betaling niet lukt kan verschillende redenen hebben. We leggen je dit graag uit via de telefoon of per e-mail.

Bij welke winkels kan ik betalen met in3?

Klik hier voor een overzicht met webshops waar je kan betalen met in3.

Hoe werkt in3?

Met in3 betaal je de bestelling in 3 gelijke termijnen tegen 0% rente. Klik hier om te bekijken hoe het werkt.

Wat betekent gespreid betalen met in3?

In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. De eerste termijn betaal je direct via iDEAL. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn weer 30 dagen daarna.

Heb je vragen?
Neem contact met ons op!

Adres
Meerenakkerweg 1A
5652AR Eindhoven
Nederland

Klantenservice
particuliere bestellingen:
088 – 39 93 333
Maandag – vrijdag: 9:00 tot 20:00
Zaterdag: 9.00 tot 17:00

 

Klantenservice
zakelijke bestellingen:
088 – 39 93 304
Maandag – vrijdag: 9:00 tot 17:00