Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar Consumenten
Consumenten / Naar Zakelijk
nl

Eetkamerstoelen op afbetaling zonder rente

Wist je dat eetkamerstoelen op allerlei manieren te gebruiken zijn? Als student is deze multifunctioneel namelijk een bureau- en eetstoel in één. Of te gebruiken voor quality time met jouw gezin bij het ontbijt, lunch en avondeten. Misschien heb je wel extra (klap)stoelen nodig voor al het bezoek in de weekenden. Maak je eetkamer compleet met leuke en variërende eetstoelen met of zonder armleuning. Deze zijn verkrijgbaar in allerlei varianten van kuipstoelen tot aan rieten stoelen. Inspiratie nodig? Deze vind je bij een van de onderstaande webshops en je betaalt in3 keer zónder extra kosten of BKR-registratie.

Jouw nieuwe eetkamerstoelen koop je in 3 termijnen bij:

Retourneren van eetkamerstoelen op afbetaling:

Retourneren van eetkamerstoelen op afbetaling:

Het retourneren van de bestelde eetkamerstoelen is mogelijk, maar kijk eerst per winkel wat de retourvoorwaarden zijn. Dezelfde regels gelden bij het terugsturen van producten als bij directe betaalmethoden. Zodra het product als retour is bevestigd bij de winkel, zullen wij per direct lopende termijnen stopzetten. Vervolgens krijg je, afhankelijk van de waarde van de retournering, de eerder betaalde termijnen binnen maximaal 5 werkdagen terug van ons. Op deze manier koop je jouw nieuwe eetkamerstoelen in termijnen zonder problemen.

Veelgestelde vragen

  • Hoe werkt gespreid betalen met in3?
  • Wanneer je in het betaaloverzicht van de webwinkel in3 kiest doen wij een supersnelle gegevenscontrole. Je weet binnen een seconde of je wel of niet geaccepteerd wordt voor het gekozen bedrag. In het geval van een goedkeuring krijg je het iDeal betaalscherm te zien waar je de eerste termijn direct kan betalen. Na succesvolle betaling van de eerste termijn wordt het product volgens afspraak met de webwinkel verstuurd naar jouw leveradres. 

    Termijn twee en drie volgen na 30 en 60 dagen. We sturen twee herinneringen per termijn via SMS en e-mail. Bij uitblijven van betaling sturen we ook nog één brief per post.

  • Wat doe ik als ik afgekeurd word?
  • Wanneer je een foutmelding te zien krijgt kun je hebt beste direct telefonisch of per whatsapp contact opnemen met onze klantenservice via 088 399 3333. In sommige gevallen kunnen we je nog handmatig goedkeuren! Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we je altijd meer inzicht geven in de afkeuring. 

  • Zitten er risico's aan het gebruik van in3?
  • Nee, geen kleine lettertjes of addertjes onder het gras. Je betaalt de volledige factuur binnen 60 dagen in drie gelijke, kosteloze termijnen zonder BKR registratie.