Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar Consumenten
Consumenten / Naar Zakelijk
nl

Bank kopen op afbetaling zonder rente

Een bank is het middelpunt van jouw interieur en bepaalt jouw stijl in huis. Creëer bijvoorbeeld een speelse sfeer in de eetkamer met een eetkamerbank. Wellicht zoek je een kleine of juist grote hoekbank voor in jouw woonkamer. Bij een modulaire bank, kies jij elk onderdeel apart uit en stel jij jouw unieke 2- of 3-zitsbank samen. Deze bank kan je dan niet alleen gebruiken als loungebank, maar ook als slaapbank voor een powernap. Door de betaalmethode van in3 hoef je geen goedkopere bank meer te kopen en geen 3 salarisrondes te wachten met bestellen. Wij bieden jou namelijk de mogelijkheid om jouw droombankstel of loveseat te kopen in 3 termijnen zonder rente en BKR-registratie.

Jouw nieuwe bank betaal je in 3 termijnen bij:

Retourneren van de bank op afbetaling

Retourneren van de bank op afbetaling

Wil jij jouw bankstel retourneren, check dan de retourvoorwaarden van de webshop. Deze kunnen namelijk per winkel verschillen. Bij het terugsturen van het bankstel gelden dezelfde regels als bij het terugsturen van producten bij directe betaalmethoden. Zodra de (hoek)bank als retour is bevestigd bij de winkel, zullen wij per direct lopende termijnen stopzetten. Vervolgens krijg je, afhankelijk van de waarde van de retournering, de eerder betaalde termijnen binnen maximaal 5 werkdagen terug van ons. Op deze manier bestel je jouw nieuwe bank en betaal je in 3 termijnen zonder problemen.

Veelgestelde vragen

  • Hoe werkt gespreid betalen met in3?
  • Wanneer je in het betaaloverzicht van de webwinkel in3 kiest doen wij een supersnelle gegevenscontrole. Je weet binnen een seconde of je wel of niet geaccepteerd wordt voor het gekozen bedrag. In het geval van een goedkeuring krijg je het iDeal betaalscherm te zien waar je de eerste termijn direct kan betalen. Na succesvolle betaling van de eerste termijn wordt het product volgens afspraak met de webwinkel verstuurd naar jouw leveradres. 

    Termijn twee en drie volgen na 30 en 60 dagen. We sturen twee herinneringen per termijn via SMS en e-mail. Bij uitblijven van betaling sturen we ook nog één brief per post.

  • Wat doe ik als ik afgekeurd word?
  • Wanneer je een foutmelding te zien krijgt kun je hebt beste direct telefonisch of per whatsapp contact opnemen met onze klantenservice via 088 399 3333. In sommige gevallen kunnen we je nog handmatig goedkeuren! Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen we je altijd meer inzicht geven in de afkeuring.

  • Zitten er risico's aan het gebruik van in3?
  • Nee, geen kleine lettertjes of addertjes onder het gras. Je betaalt de volledige factuur binnen 60 dagen in drie gelijke, kosteloze termijnen zonder BKR registratie.