Zakelijk
Consumenten
Zakelijk / Naar consumenten
Consumenten / Naar zakelijk
Klantenservice

Klantenservice

Heb je hulp nodig of heb je een vraag? Wij helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Veiligheid

  • Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
  • De betalingsvoorwaarden van in3 kan je hier vinden.

  • Verwerkt in3 persoonsgegevens?
  • Ja, om onze service aan te bieden hebben we je persoonsgegevens nodig. In ons privacy statement vertellen we hier meer over.

Leveringen, annuleringen & retouren

  • Ik heb heel de bestelling retour gestuurd, wat nu?
  • Zodra je retour verwerkt is ontvang je per e-mail hiervan een bevestiging. We betalen het bedrag dat je betaald hebt binnen 5 werkdagen aan je terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

  • Ik heb een deel van de bestelling retour gestuurd, wat nu?
  • In dit geval betaal je alleen voor de producten die je houdt, inclusief eventuele verzendkosten. Zodra je retour is verwerkt ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging. We brengen het bedrag in mindering op de laatste termijnbetaling.

    Als je meer hebt betaald dan de producten die je hebt gehouden, dan storten wij het teveel betaalde bedrag terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

    Heb je na twee weken nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de webshop om te vragen of je retour goed is aangekomen.

  • Ik wil de bestelling annuleren, wat moet ik doen?
  • In dit geval kan je het best contact opnemen met de webwinkel. De webwinkel zal vervolgens de annulering aan ons doorgeven en wij storten het door jouw betaalde bedrag terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

  • Ik heb mijn product(en) niet ontvangen, wat kan ik doen?
  • Neem in eerste instantie contact op met de webwinkel om erachter te komen waarom je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Je kan anders altijd nog contact opnemen met in3.

  • Wat moet ik doen als de producten beschadigd zijn, afwijken van wat ik besteld heb of als ik andere vragen heb over de bestelling?
  • In dit geval kan je het best contact opnemen met de webwinkel waar je de bestelling hebt geplaatst. Zij kunnen je hiermee verder helpen.

  • Wanneer wordt de bestelling geleverd?
  • In dit geval kan je het best contact opnemen met de webwinkel waar je de bestelling hebt geplaatst. Zij kunnen je hiermee verder helpen.

Betalingen

  • Ik wacht op een terugbetaling van in3, wanneer kan ik dit verwachten?
  • We betalen het bedrag dat je betaald hebt binnen 5 werkdagen aan je terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

  • Ik heb (een deel van) mijn bestelling retour gezonden, maar ontvang alsnog een herinnering, hoe kan dat?
  • Het kan zijn dat je retour gezonden artikelen nog niet verwerkt zijn bij de webwinkel op het moment dat wij een betaalherinnering sturen. Als de retour is verwerkt, stuurt de webwinkel hiervan een bevestiging. Als je niet alles retour hebt gestuurd krijg je van in3 een e-mail met hierin het aangepaste bedrag. Het retour bedrag wordt in mindering gebracht van de laatste termijn.

  • Kan ik een betalingsregeling treffen of uitstel van betaling krijgen voor een betaling met in3?
  • Nee, helaas is dit niet mogelijk. Je dient het bedrag te betalen voor de gestelde datum(s).

  • Hoe kan ik de tweede en derde termijn betalen?
  • Voor elke termijnbetaling ontvang je een nieuwe betaallink per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je de e-mail verloren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik betalen aan in3?
  • Je kan bij in3 veilig en eenvoudig betalen met iDEAL via de link die verstuurd is per e-mail. Als je het factuurbedrag liever wilt betalen via bankoverschrijving dan kan dit natuurlijk ook:

    Rekeningnummer: NL42 INGB 0006 5280 43 (BIC INGBNL2A)
    Tenaamstelling: Stichting Beheer ontvangsten Capayable
    Betalingskenmerk: Factuurnummer

  • Waarom krijg ik een herinnering als ik al betaald heb?
    1. Het verwerken van jouw betaling en het sturen van de betaalherinnering hebben elkaar gekruist. Het kan dus zijn dat je bijvoorbeeld gisteren een betaling hebt gedaan, maar dat deze nog niet is verwerkt. Je kunt in dit geval de betaalherinnering als niet verzonden beschouwen.
    2. Als je de betaling niet hebt gedaan via de iDEAL-link is het mogelijk dat je een afwijkend betaalkenmerk hebt gebruikt. Je kan dan contact opnemen met onze klantenservice.
    3. Je hebt de betaling via bankoverboeking overgemaakt naar een ander rekeningnummer dan: NL42INGB 0006 528 043 t.n.v. Stichting Beheer Ontvangsten Capayable. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen waar de betaling naar toe is gegaan.
  • Ik heb geen betaaloverzicht ontvangen.
    1. De factuur is in je spambox terecht gekomen. Om dit een volgende keer te voorkomen adviseren wij je om onze e-mails te markeren als vertrouwd.
    2. Het is mogelijk dat er een typefout staat in je e-mailadres. Daarom is de factuur niet aangekomen, je kan het best contact opnemen met onze klantenservice.

Bestellen met in3

  • Waarom krijg ik de melding dat ik niet met in3 kan betalen?
  • Voorafgaand aan de betaling doet in3 een gegevenscontrole. Dat de betaling niet lukt kan verschillende redenen hebben. We leggen je dit graag uit via de telefoon, via WhatsApp of per e-mail.

  • Bij welke winkels kan ik betalen met in3?
  • Klik hier voor een overzicht met webwinkels waar je kan betalen met in3.

  • Hoe werkt in3?
  • Met in3 betaal je de bestelling in 3 gelijke termijnen tegen 0% rente. Klik hier om te bekijken hoe het werkt.

  • Wat betekent gespreid betalen met in3?
  • In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. De eerste termijn betaal je direct via iDEAL. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn weer 30 dagen daarna. 

Contact opnemen

Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

E-mail: klantenservice@payin3.nl
Wij streven ernaar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te behandelen.

Telefonisch: 088 - 39 93 333
Maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00
Zaterdag & zondag gesloten.

WhatsApp: 06 - 135 327 75
WhatsApp gebruiken wij alleen om te appen, het wordt dus niet gebruikt om telefonisch contact te hebben.

Facebook
Via Facebook beantwoorden we je vragen graag. Daarnaast blijf je via Facebook altijd op de hoogte van kortingen, acties en nieuwe webwinkels.