Support

Hoi! Heb je hulp nodig of heb je een vraag met het verkopen met in3 Business? Wij helpen je graag verder!
Geen resultaten

Over in3 Business

Wat is in3 Business?

In3 Business is de betaaloplossing die absoluut niet mag ontbreken in jouw betaalmix. Wij geven je klanten 3 termijnen om de betaling te doen, zonder dat ze daar een cent extra voor betalen.

Hoe werkt in3 Business?

Met in3 Business betalen klanten in 3 gelijke termijnen via iDEAL. Bekijk hier de uitleg.

Is in3 Business ook in het buitenland actief?

Momenteel is in3 Business alleen actief in Nederland maar wij hebben wel grote ambities om naar andere landen uit te rollen. Het eerstvolgende land waar in3 Business actief zal zijn is Duitsland.

Tarieven en voorwaarden

Wat zijn de tarieven?

De tarieven zijn afhankelijk per webwinkel en per branche. Per succesvolle transactie rekenen wij een succes-fee, verder betaal je geen extra kosten! Vraag hier direct meer informatie aan.

Betaal ik maandelijkse kosten of aansluitkosten?

Nee! Je bent niet gebonden aan een jaarcontract of abonnement en je kan ieder moment kosteloos in- en uitstappen. Je betaalt alleen per succesvolle transactie.

Hoe ontvang ik de overeenkomst?

Nadat de fee akkoord is bevonden, sturen we je de overeenkomst op en begeleiden we je met de integratie.

Mag ik de kosten van in3 Business doorberekenen?

Nee, de kosten voor de betaalmethode in3 Business mogen niet doorberekend worden aan de consument.

Wat zijn de merchantvoorwaarden van in3 Business?

De merchantvoorwaarden van in3 Business kun je hier vinden.

Uitbetalingen

Wanneer krijg ik uitbetaald?

Je ontvangt gegarandeerd binnen 15 dagen het gehele orderbedrag.

CreditEstimate

CreditEstimate

CreditEstimate is een handige tool die snel een actueel kredietrapport van je potentiële koper berekent. Diegene krijgt een kredietrapport op basis van de transactiegegevens over de afgelopen 12 maanden en aanvullende bedrijfsinformatie. Dit kredietrapport van CreditEstimate geeft inzicht in de kans dat een organisatie in de toekomst aan haar financiële verplichtingen kan voldoen.

CreditEstimate is een innovatie van Rabobank en maakt gebruik van de modellen die Rabobank intern ook gebruikt. 

Een kredietrapport aanvragen is mogelijk als:

• het bedrijf bij Rabobank, ING, ABN AMRO, Knab, ASN Bank, SNS Bank, RegioBank of Triodos Bank wordt bankiert;
• het bedrijf minimaal 12 maanden aan transactiegegevens kan delen;
• het bedrijf geregistreerd staat in het Handelsregister bij de Kamer van Koophandel;
• het bedrijf een uitnodigingscode heeft van de zakelijke partner.

Welke informatie gebruikt CreditEstimate?

Tot 12 maanden terug halen wij de volgende gegevens van de gedeelde bankrekening:

• de datum van de transacties;
• het saldo voor en na de transacties;
• het bedrag van de transacties;
• of het om credit of debet transacties gaat;
• de transactiecode (bijvoorbeeld stornering als gevolg van onvoldoende saldo);
• de tegenpartij in de transactie (naam en IBAN);
• de omschrijving van de transactie.

Wie krijgt inzicht in de zakelijke transactiegegevens?

De transactiegegevens worden alleen gedeeld met CreditEstimate waar het kredietrapport automatisch wordt berekend. Geen persoon krijgt inzicht in de transactiegegevens en de zakelijke partner ziet nooit de transactiegegevens.

Het kredietrapport bewaren we 12 maanden. We delen het kredietrapport niet met andere afdelingen of andere onderdelen binnen de Rabobank Groep, ook niet als er nu of later andere producten bij Rabobank Groep afgenomen wordt Hetzelfde geldt voor informatie die wij van of over het bedrijf verkrijgen in het kader van CreditEstimate.

Voor meer informatie kun je ook kijken op: https://creditestimate.nl/veelgestelde-vragen

Adres
Meerenakkerweg 1A
5652AR Eindhoven
Nederland

 

Merchant Support: +31(0)88 3993 306
Maandag – vrijdag: 9:00 tot 17:00